
Holaaa BrosuGent!!!com va tot???fins als ous d'estudiar i demés coses no?????
Tinc una idea...una idea Amparo????????noooooooo, jajajaja, pense ( pense?) que estaria be ficar per aci un llistat de les nostres frases mítiques, d'eixes que quan les dius tenen gracia i quan les tornes a llegir te rius, pero perque no tenen gens de gracia, m'enteneu vitat?????
Un exemple:
Quando te salen berruguetes pequenyetes por tot el cos - Pilar...a LA puta CALLE!!!!!!!!
Eixe seria un cas extrem de la nostra profesora preferida, pero hi ha moooolts i moooooooolts casos q podriem exprimir per aci.....
i res mes, soles ficar una foto,que me mola, no se, la 1º nit q vaig eixir, això soles es una mínima part de toot lo q podem aplegar a fer.
Be.....fins a la pròxima!!!!!!!!!!!!!!!!!!i sort en els exàmens!!!!!!!!!!!!Cabrons!!!!!!!!!!!
Enhorabona pel blog, i com diria una amigueta nostra picassentera......TOTA PEDRA FA PARED!!!!!!!!!!
1 comentario:
buaaaaah!
qcaretos deu meu!!
mireia intenta seduir a la camera...tu aconseguixes el teu objectiu d'estirar-te el somriure, però jo...kina cara d'empaná faig!!
Publicar un comentario