Per tot: perque varem estar des de les 5 de la vesprada fins a las 5 de la matinada cegos però no borrachos, perque estàvem celebrant que haviem acabat els examens, perque ysabel es va tirar per damunt un poal ple de merda, perque Amparo ens va deleitar amb altra versió del Brosurap (és un ser: anormal, paranormal, subnormal, vegetal... xDDD), pel test que varem fer-li a Alicia sobre aquest curs, per les experiències que varen tindre quasi totes les nostres conductores (Paula: pánico en la cuesta I; Ysabel: hola? direcció prohibida! I, II y III; Carla: Pánico en la cuesta II - Salvats pel camioner xD), i per moltes més coses que vos invite a recordar en alguna actualització!.
També mencionar la existència de molts videos boníssims que no he pogut pujar per culpa de la muea merda d'ordinador però que deuen estar ací, así que ja sabeu...
I res, per acabar deixar unes quantes fotos recordatòries del que va ser el dia:









