lunes, 26 de noviembre de 2007

Pirateeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessssssssss


a bordar las velaaas i el barco quedó precioso........

jajajaja, amparo callat!!!!

res que com aci ningu fa res de res em dedique a continuar el meu monoblog.....sosos!!!!!!


festeta pirata, graaans disfrasos

besotsss

sábado, 10 de noviembre de 2007

GALLETITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


qui alguna vegada no ha entrat a
cafeteria i ha vist eixes precioses GALLETES

si senyors, GALLETES, GALLETES!!!!

estàn bonissimes i quan les veus
soles et dona temps a articular una
paraula..................


GA-LLE-TI-TAAAA

GA-LLE-TI-TAAAA

sábado, 3 de noviembre de 2007

FEELIIIIZ FEEELIIIZ EN TU DIAAAAA


HOLA PEQUEÑOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSS!!!

Soles aprofitava esta entrada per a felicitat a un membre molt

volgut entre el consell de psicòlegs..........

Carles felicitaaaaaaaaaaats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Saps que mos deus una festa de colloooooooooooooooooonnnnnnnnss

t'estarém esperant.....JOJOJOJOJOJOJOJOJOJOO

GUAAAAAAAAAAAPOOOOOOOOOOOOOOOOOOO