skip to main
|
skip to sidebar
lunes, 26 de noviembre de 2007
Pirateeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessssssssss
a bordar las velaaas i el barco quedó precioso........
jajajaja, amparo callat!!!!
res que com aci ningu fa res de res em dedique a continuar el meu monoblog.....sosos!!!!!!
festeta pirata, graaans disfrasos
besotsss
sábado, 10 de noviembre de 2007
GALLETITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
qui alguna vegada no ha entrat a
cafeteria i ha vist eixes precioses GALLETES
si senyors, GALLETES, GALLETES!!!!
estàn bonissimes i quan les veus
soles et dona temps a articular una
paraula..................
GA-LLE-TI-TAAAA
GA-LLE-TI-TAAAA
sábado, 3 de noviembre de 2007
FEELIIIIZ FEEELIIIZ EN TU DIAAAAA
HOLA PEQUEÑOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSS!!!
Soles aprofitava esta entrada per a felicitat a un membre molt
volgut entre el consell de psicòlegs..........
Carles felicitaaaaaaaaaaats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Saps que mos deus una festa de colloooooooooooooooooonnnnnnnnss
t'estarém esperant.....JOJOJOJOJOJOJOJOJOJOO
GUAAAAAAAAAAAPOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Entradas más recientes
Entradas antiguas
Página Principal
Suscribirse a:
Entradas (Atom)
Consell de Psicòlegs
Archivo del Blog
►
2008
(5)
►
abril
(1)
►
marzo
(1)
►
enero
(3)
▼
2007
(24)
►
diciembre
(1)
▼
noviembre
(3)
Pirateeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessssssssss
GALLETITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FEELIIIIZ FEEELIIIZ EN TU DIAAAAA
►
octubre
(4)
►
septiembre
(2)
►
agosto
(3)
►
julio
(1)
►
junio
(10)
Colaboradores
...Duna...
Amparo
Carles
Joel
colomer
consell de psicòlegs