miércoles, 29 de agosto de 2007

Brosu festa en Cullera!!!!!!!!!!!!!


bueno pendons, la questió està en que el divendres 7 hi ha convocatòria d'anar a Cullera a fer la ma i a passar el dia, qui s'apunta???????

des de valencia podem agarrar estos trens

10.11





10.41



11.13





bueno mes cap avant concretariem hora lloc i tot aixo
buaaaaaaaaaaa que ganes de vore-vos............!!!!!!!!!!!!

durem el poal i la pala i anirem a pescar brosetes!!!!!!!!!!!!!siiiiiiiiiiiiiii


PD: duna tenia que ficar esta foto..........no ho he pogut evitar

sábado, 18 de agosto de 2007

pedona? no te escucho bien!!!!!!!!!!


hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!

com esteu gentoleta????? observe que per ahi de festa....................vitat q si? es lo que passa quan no n'hi ha clase i totes eixes coses

estic feliç xq per fi he conseguit escriure!!!!!!!aaaaahh no podia vore aço tan mort

faig un escrit per a comentar-vos que per a finals d'agost, principis d'estiu anem a quedar, aixina que entereu-voooooooooooooooooooos, ho direm per aci, la nostra amiga ysabel/hola soc fava i em tire un poal ple de merda, ho comentarà per aci, no?? mmmmmmmmm aghrrrr SudaaAaAaaA, si q estareu su(d)ant en estiu, eh cabrons? jojo........amparo callat!!!!!!!!!!aaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh necessite desvariar q voleu q faja, tot l'estiu tocant-me els nasos i ara pensant en..............................:| me quedé en blanco!!!!!!jaja

be. res mes que dir-vos, que a saber que he tocat per aci pa poder escriure, besoooooooooooooooootsssssssssssssss muuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

viernes, 3 de agosto de 2007

PRÓXIMA CITA!

wolaaaaaaaaaa!!

ja he vist que tenim abandonaet el blog, menys diego q s'ha encarregat de fer un bon anàlisi de la Sudafesta! ( quan et veja diego...ja parlarem ja...no vau tenir prou en vore com em tirava per damunt el poal de merda senceret que ara tenim el video a l'accés de tots i a qualsevol moment... per a vore'l en moment de baixò he d'admetre que pot pujar molt l'ànim)

weno, aci vos he penjat el cartell d'Arrels, un festival de música que es fa en Xàbia(el benvolgut poble d'Esther) dies 17 i 18 d'agost per parlar de la situació actual en la nostra comunitat (la massiva destrucció que s'està fent al nostre territori per la construcció sense pietat, sense respectar les muntanyes ni les platjes), n'hi haurà xarrades sobre ecologia i es farà una cadena humana en defensa del litoral valencià.

És una gran ocasió per veure'ns( que jo ja tinc moltes ganes!), per una bona causa i sobre tot, perquè la Sudafesta a la vora de la mar, pot no tindre preu!!

Espere respostes prompte!!
Prompte no, jaaaaaaaaaaaaaa!!

un besoooot!!

PD.Proximament penje el cartell que ara no em deixa...xD