WEii! xicons i xicones...és la meua primera entrada així que serà curta :P dispenseu-me...però crec que era necessàri publicar aquesta foto de "El nostre Betlem particular", al temps que apartem un poc l'atenció i l'especial interés que puga tenir la gent en referent a la publicació anterior ("joel juega con la nieve"), la qual ha obtingut favorables critiques i esperem k siga motiu de molts comentaris (amb amor ... ).
Bé doncs, això és tot. Disfruteu de la panoràmica nadalenca. Moltíssima sort als exàmens, sou i podeu! SOM I PODEM!
(de Duna...aquella que No recordava la seua contrasenya i hagué de tornar-la a crear. 1bes Amparo!)


