miércoles, 29 de agosto de 2007

Brosu festa en Cullera!!!!!!!!!!!!!


bueno pendons, la questió està en que el divendres 7 hi ha convocatòria d'anar a Cullera a fer la ma i a passar el dia, qui s'apunta???????

des de valencia podem agarrar estos trens

10.11





10.41



11.13





bueno mes cap avant concretariem hora lloc i tot aixo
buaaaaaaaaaaa que ganes de vore-vos............!!!!!!!!!!!!

durem el poal i la pala i anirem a pescar brosetes!!!!!!!!!!!!!siiiiiiiiiiiiiii


PD: duna tenia que ficar esta foto..........no ho he pogut evitar

1 comentario:

Linasolopoesie dijo...

Trying, Trying the blogger they are found to me in yours blog. I would have much intentional one to read yours written because I love the reading very but knowing your language I have not had rinunciarci.
Mine blog and only poetries ...... You want to visit it? …. You aspettto
Thanks. Lina