jo jo jooooo!!
ja era hora q n'hi haguera un video mes impactant q el del famós del poalet...!
no podreu deixar de vore'l i analitzar...
cadascú en el seu propi estil:
paula i ester en el ball coordinat, rosa y su cuerpo salsero, carles en moviment de caderes, ali i el seu topet creen el seu ball de doneta! kins moviments culils! falda amunt, falda avall, sense dubtar-ho el regal l'acertarem...si es fixeu arriba un moment en q se l'alça més del degut...xD , maria picassent es interceptada per la camera ballant en un raconet, i decideix deleitarnos amb un primer pla dels seus moviments i desp fent una gran entrada, rous balla en emoció i sense parar de moure els braçox, i tu...joel...q dir de tu fill meu, és q després dius q pq t'analitzem...joel primer camina, després en un intent frustrat de no ballar s'inventa la situació fotogràfica, quan s'adona que és video intenta fugir de la situació, i duna corre al darrere, però arriba moment triomfant de la cançò i les extremitats de duna l'emporten cap a la pista! kina entrada! no s'estiren més les seues extremitats pq no poden...joel es refugia mentrestant però ooooh; quan la camera el capta amagant-se fa una entrada estelar a la pista! fixeu-se bé en el segon pas q efectua, intenta fer un moviment caderil q qda com una gran entrada de chiquito!
maria i duna ballen coordinades durant uns segons, ali capta a joel en el seu ball de doneta, carles no para de fumar i ballar, kina emoció "no puedo parar, no puedo parar.." duna alça la mà i la mou a mode de palmito..qgran!la cançò acaba amb una ester amb el monyo tot desfet de l'emoció..i "q xulaaaa..."xD
"FINS ACI HA ARRIBAT EL NOSTRE REPERTORI..."
i el meu anàlisi...
//ysabel// i ja sin su jhonny, xD
No hay comentarios.:
Publicar un comentario