sábado, 10 de noviembre de 2007

GALLETITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


qui alguna vegada no ha entrat a
cafeteria i ha vist eixes precioses GALLETES

si senyors, GALLETES, GALLETES!!!!

estàn bonissimes i quan les veus
soles et dona temps a articular una
paraula..................


GA-LLE-TI-TAAAA

GA-LLE-TI-TAAAA

1 comentario:

Anónimo dijo...

ho senc, no ho compatixc...
massa sabeu que lo millor són les madalenetes de xocolatet q fan...,mmmmm!!
aixì sí que és realment irresistible!

PD.joel com sempre impresionant!xD