viernes, 8 de junio de 2007

SuDa!!!!!!!!!!!!!!!


Holaaa BrosuGent!!!com va tot???fins als ous d'estudiar i demés coses no?????


Tinc una idea...una idea Amparo????????noooooooo, jajajaja, pense ( pense?) que estaria be ficar per aci un llistat de les nostres frases mítiques, d'eixes que quan les dius tenen gracia i quan les tornes a llegir te rius, pero perque no tenen gens de gracia, m'enteneu vitat?????


Un exemple:


Quando te salen berruguetes pequenyetes por tot el cos - Pilar...a LA puta CALLE!!!!!!!!


Eixe seria un cas extrem de la nostra profesora preferida, pero hi ha moooolts i moooooooolts casos q podriem exprimir per aci.....


i res mes, soles ficar una foto,que me mola, no se, la 1º nit q vaig eixir, això soles es una mínima part de toot lo q podem aplegar a fer.


Be.....fins a la pròxima!!!!!!!!!!!!!!!!!!i sort en els exàmens!!!!!!!!!!!!Cabrons!!!!!!!!!!!


Enhorabona pel blog, i com diria una amigueta nostra picassentera......TOTA PEDRA FA PARED!!!!!!!!!!

1 comentario:

Anónimo dijo...

buaaaaah!
qcaretos deu meu!!
mireia intenta seduir a la camera...tu aconseguixes el teu objectiu d'estirar-te el somriure, però jo...kina cara d'empaná faig!!