jueves, 7 de junio de 2007

OBREROS RAZÓN AQUÍ


Ie genterola, x fi he pogut entrar a la cosa esta, encara que no en la meua direcció, xq aço va x fascicles. Be vaig a publicar una primera foto pa fer goleta (on joel ix en els ulls tancats), i recomanar vore la pel.licula de "el virgo de vicenteta", un gran film donde los haya.

1 comentario:

DRRROUS dijo...

Pues ací hi ha una k no té ni idea... Res sera cuestio de deixaro estar i posar-se a estudiar k es LO K DEURIEU ESTAR FENT TOTS ;P. Vinga ale