JA ARRIBA LA FESTA DEL 28!!!!!!
A vore, avore brosugent...
Vos comunique tot allò acordat el passat dimarts 12 de juny sobre la festa del 28!
Primer que tot, hem decidit posar 20 euros per a la festa, penseu que berenarem, soparem, desdejunarem i la beguda de la festa!! si sobra es tornara la part a cadascú, més val posar més que no que falte!
hem pensat que millor pagar-los abans del 28 per a eixe dia ja tindre tot preparat, tenim els exàmens del 20, 22 i 26 per a fer-ho! o el mateix 28 a l'hora de l'examen...per als despistats!
sino podeu posar-los, encarregueu-se de que algu vos els pose!
Hem pensat comprar:
MENJAR:
Per al berenar: sandwich, jamon york, formatge i nocilla.
Per al sopar: Xulles, embotit, llomello,hamburgueses.
pa, all i oli, papes i picá
gots i plats de plàstic
Per al desdejuni:
cholecks, sucs i bolleria ( més els sandwich que tenim del berenar...)
BEGUDA:
El que més anem a comprar va a ser:
sangria, calimotxo( més mora) i cervesa.
A banda, es comprara vodka (llima i taronja), una o dos d mistela, cassalla i vodka roig, i 2 de peché.
Si a algú li agrada beure una altra cosa que ho pose en un comentari!
VIATGE D'ANADA I TORNADA:
El viatge d'anar a Xàtiva en tren val :2'95 euros
i al dia següent, un altre.
no compreu d'anada i tornada pq sols val per a un dia!
Recordeu q cal portar:
sac de dormir( si esq algú pensa fer-ho...xD), bikini-banyador-trikini,...agustos,...i tovallola!
També penseu en el transport per favor, no m mateu a viatgets de l'estació al xalet!!
Ara sols cal desitjar-vos moltíssima sort i sobre tot,
una bona preparació per a la festa del 28!
PD. Comprarem bolses i bolsaes de gel pq... hi ha q tindre clar que
el gel no caduca! XD
jueves, 14 de junio de 2007
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
5 comentarios:
degut a que no hi ha massa gent que vulga beure whisky, em passe al bandol del vodka, però ni roig ni bobaes, el normal. Ho dic per a que compreu una mica mes. Si hi ha algun incovenient, que es comente.
auu agur ben-hur
degut a les pregaries dels participants del consell, s'ha decidit fer un canvi en la llista de beguda...
s'anyadeix:
whisky!!
Jesús la gent et vol...i ha demanat fer realitat els teus desitjos...;-)
Agradecimientos
Las siguientes personas prestaron un valioso como desinteresado consejo de psicologos revisando versiones preliminares de Planut 3.0
A ellas nuestro agradecimiento.
Dra. Helena Pachón, Departamento de Nutrición, Universidad de Cornell, NY, EE.UU.
Dra. Betzabeth Slater, Departamento de Nutrición, Fac de Salud Pública, Universidad de Sao Paulo, Brasil.
Dra. Teresa Shamah, Instituto Nacional de Salud Pública, Cuernavaca, México
Dr Adrián Díaz, Lic. Anabella Zanini y Lic Gabriela Cormick, Acción Contra el Hambre, Buenos Aires, Argentina
jajajaj
ES NECESSARI Q ALGÚ EM COMUNIQUE COM VA LO DEL TRANSPORT!!
ja vos he dit q jo si tinc cotxe però necessitem x lo menos dos...som 20 persones, més gent és impossible q vinga, i els qsom hem de veure com anem...
Carla alfinal agafes el cotxe? com va lo de la furgona?
I tu Paula?
necessite comentaris sobre el transport jaaaa!!
Ei peña, jo cotxe no agarre xk basicament no tinc carnet ni cotxe tampok... si voleu nkara vos puje al caballito pero akabarem tots en terra i simplement ens servirà pa partirmos el cul... k també esta ve. Res gent k jo volia dirvos k he gravat un cd per a la ocasió xk si mos tenim k pasar tot el dia escoltant ximo bayo acabarem pegant-nos cabotaes contra les parets del xalet, i no es plan de anar ahi a destrosar. Bueno res, k basicament tenia ganes de escriure algo per ací. Espere k vos agrade, i si no vos agra pues.... siempre nos kedara la tia enriketa (ximpum ximpum ximpum que no pare ninguno!!!) Bueno vale de acuerdo.
Publicar un comentario