
Se que és la meua amiga
Se que la estime
Se que li tinc apreci
PERO TAMBÉ SE QUE ÉS MATILDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!JAJAJAJAJAJ JJOJOJOJOJOJ (RISA MALIGNA)
Per a que estes coses no deixen de passar-nos mai................ahi tenim a la Grandiosa!!!!!!!!!
2 comentarios:
JAJAJAJAJAJAJA! Me acabo de levantar y estaba asqueado por tener que irme a empollar, pero pfff, esto me acaba de alegrar el día xD.
Que grande la foto!! y Marina... sube tú algo de Amparo... [ejum brosu-rap ejum] que ahora tienes excusa! xD
Un beso!
Amparooooooooooo!! esta te la tornare!! Deu te castigara en molts fills!! derechos de autor!! derechos de autorrrr!!!!
no hi ha dret a d'açò ,apreparat el dia 28 de no fer cap pas en falç poll!
Publicar un comentario