Be a vore, ens queda un dia. Un puto dia per a acabar amb la puta merda de examens, per poder manar a la merda a la puta Baixauli, a la Sampeterrier, a la pedofila d'Adelina y a La putaCalle, y un dia per estar tots en Xàtiva celebrant-ho com toca. No importa que el dia que quede siga la mort.
De totes formes, hi ha que recordar també les coses bones que han passat durant aquest periode de examens, que encara que han sigut poques en comparació, ens han animat gran part dels dies. Coses com:
- El bicho fantasma, el bicho de veritat i la picadura del bicho de veritat de la mamella d'Isabel.
- La cridada de la foca realitzada amb maestria per la de la cafeteria xD.
- L'aparició de la risa de foca en dos membres més del consell: Amparo i Marina (encara que la de amparo més que de foca pareixia d'un poll ;D.
- El descobriment d'un nou festival que té lloc al poble de Javi: el festival agroeròtic; on el guanyador rep un Pepino de Oro per part de l'alcalde mentres el de medi ambient ho supervisa tot xDD.
- La creació d'aquest blog (que millor època que la d'examens per crear algo com aço?) i per tant el descobriment dels videos de la fila i la filà, del video del fotomaton etc..
- El comentaris sobre el videoclip dels micrófonos: "Chupaita" los microfonos, EL SEXO los microfonos, MIS TETAS, los microfonos... y ahora LOS TAMBORES xDDD (qui no l'aha vist que faja el favor de vore'l).
- I moltíssimes més coses de les que ara metix no m'enrecorde...
Un bes!
PD: No s'admitixen comentaris de cap tipus sobre les pintes que portem en les fotos xDD
3 comentarios:
BUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAH!!
Es q sense voler ja ens ha passat tot un any! impressionant!
i encara que ens caguem en els exàmens i els treballets que ens han posat,realment el que ha fet ha sigut unir-nos més...moments d'estudi q porten desvariacions momentanies q no tenen preu!
"perdona pero,me has llamado ganglio basal??"XD
uff...esq són tants i tants moments que pense que inclús tiraré de menys este estiu a la netejadora de pingos de la nostra facultat! xD o ki no li ha pegat una ullada?
moments de classe tampoc n'han faltat!com diria jesús: "COLLÓOOOO"XD
moments de cafeteria ( o d'on es penseu q va nàixer la brosuda?)
i moments cesped en els que els aracnoidiegos volaven!xD
visites al castillo després d'exàmens i pillar rises conjuntes com la del poll!i sentir la risa de foca en directe!
i anar-nos-en de dinaret als xinos..."esq tenemos a un amigo q trae la comida, te importa q coma aki con nosotros, sino tiene q comer fuera...." la xina fa silenci...i amparo com no, contesta:"xe, q para él una botella de agua,y para los demas 4menus"xDD
buff...ki m'anava a dir q quan entrara a psicologia no trobaria la carrera de la meua vida, sinò a un super consell de psicolegs que ja va dins de tots nosaltres!
anem a tirar-nos de menys este estiu, ho sabeu...
buff... en estos moments...
ieee! no es poden fer eixos comentaris, xq una es posa a pensar i... si ho sabem, si.
xo pense q el que tenim q fer ara es marcar-nos un nou objectiu...: MOMENTS D'ESTIU!!!!!!!!! o no? xq jo no se vosaltres, xo a mi aneu a tindre q aguantar-me tb en estiu!!
x cert, no podeu fer plans xa els dies 17 i 18 d'agost, xq es fa l'arrels, un festival de xàbia i no podeu faltar! encara no se segur els grups xo serà rollo obrint pas, la gossa, betagarri... a més hi haura xarrades, acampada i tot prop de la platjeta. de totes formes, vosaltres teniu pase vip a dret a guia turistica per les millors cales!
be, ja vos informaré dels detalls.
i tornant a lo del curs... he de confesar-vos q, sincerament, ha sigut el millor any de la meua vida! i açò no ho ha fet la carrera...
un besot mooooooolt fort al meu consell de psicolegs!
p.d.:marina, això de psicolegs i cia res, tu sempre seras un membre més del consell!!
bua LHLOEL tio, eres un puto crak, eixa foto ho demostra MASA BE
enguany ha sigut un any ple de coses noves i si he de quedar-me en algo és en tots vosatros tios, sou la burrà
fins demà!!!!!!!!!!!!!!
SuDa'S PaRtY 07............
Publicar un comentario