sábado, 3 de noviembre de 2007

FEELIIIIZ FEEELIIIZ EN TU DIAAAAA


HOLA PEQUEÑOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSS!!!

Soles aprofitava esta entrada per a felicitat a un membre molt

volgut entre el consell de psicòlegs..........

Carles felicitaaaaaaaaaaats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Saps que mos deus una festa de colloooooooooooooooooonnnnnnnnss

t'estarém esperant.....JOJOJOJOJOJOJOJOJOJOO

GUAAAAAAAAAAAPOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

1 comentario:

Anónimo dijo...

MOLTISSIMES FELICITATS CARLES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
COÑO MUDITO, TAZ I RAFIKI DEMÀ SE'N VAN A COCENTAINA A CELEBRARHO!!
Els demés sou uns pringats!