viernes, 3 de agosto de 2007

PRÓXIMA CITA!

wolaaaaaaaaaa!!

ja he vist que tenim abandonaet el blog, menys diego q s'ha encarregat de fer un bon anàlisi de la Sudafesta! ( quan et veja diego...ja parlarem ja...no vau tenir prou en vore com em tirava per damunt el poal de merda senceret que ara tenim el video a l'accés de tots i a qualsevol moment... per a vore'l en moment de baixò he d'admetre que pot pujar molt l'ànim)

weno, aci vos he penjat el cartell d'Arrels, un festival de música que es fa en Xàbia(el benvolgut poble d'Esther) dies 17 i 18 d'agost per parlar de la situació actual en la nostra comunitat (la massiva destrucció que s'està fent al nostre territori per la construcció sense pietat, sense respectar les muntanyes ni les platjes), n'hi haurà xarrades sobre ecologia i es farà una cadena humana en defensa del litoral valencià.

És una gran ocasió per veure'ns( que jo ja tinc moltes ganes!), per una bona causa i sobre tot, perquè la Sudafesta a la vora de la mar, pot no tindre preu!!

Espere respostes prompte!!
Prompte no, jaaaaaaaaaaaaaa!!

un besoooot!!

PD.Proximament penje el cartell que ara no em deixa...xD



2 comentarios:

Amparo dijo...

hola?

Amparo dijo...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah


se!!!!!!!!se!!!!!!!!!!!!!se comentar!

esque no podia perque no ficava el meu nom

inutil inutil inuuuuuuuuuuuutil

espere no haver tocat res

jojojojojo

feliç estiu a toooooooooooots